Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 13:17:59 MET

 Aby Ci pomoc to po pierwsze: musze miec przed oczami wror strukturalny tego zwiazku, po drugie widmo. Przyczyn tego stanu rzeczy moze byc wiele. Najprawdopodobniej jest w poblizu grupa atomow wsrod ktorych jest jeden majacy pare elektronowa, ale nie jest to warunek konieczny Poza tym nie piszesz nic jakie sa stale sprzezenia oraz na jakim spektrometrze bylo robione widmo. Zawsze mozna sprobowac zrobic symulacje i sprawdzic jak to bedzie wygladalo w teorii. Jurek

  Wojciech Szczepankiewicz <wojtex_at_polsl.gliwice.pl> wrote: Mam problem. Na widmie 1H NMR pochodnej morfoliny. Ten fragment wystepuje zazwyczaj w postaci dwoch trypletow. U mnie jeden z trypletow jest ladniutki, a drugi zlal sie do jednego dosc oblego singletu. Calkowanie sie zgadza. Co to za zjawisko?

Wojtek

--

Wojciech Szczepankiewicz, Ph.D.
Silesian University of Technology

Do You Yahoo!?
Yahoo! Auctions Great stuff seeking new owners! Bid now!