Autor: Jerzy Baron (baron_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 11:43:46 MET

Witku !!!! Na Boga!!!!
Nie wiem jak Ty (i jak reszta listowiczow), ale ja mam dosc "Baranin", "Slowikow", "Dlugich", "Chudych" i "Pryszczatych". Zdecydowane wole, zeby autor listu trafiajacego do mojej skrzynki byl Jurkiem Baronem, Witkiem Mozga czy Michalem Sobkowskim, nawet gdyby się mialo okazac (a niby jak?), ze Jurek Baron to w istocie rzeczy Jan Kowalski Jurek (naprawde) Baron

 **Propozycja pod dyskusje dla bywalcow listy i Andrzeja:**

Wymaganie podpisywania sie jakims tam imieniem i nazwiskiem moznaby zlagodzic. Kazdy moze przeciez podpisac sie falszywym imieniem i nazwiskiem i nikt nie bedzie tego w stanie sprawdzic. Po co wiec tworzyc "martwe prawo"?? Moze zatem zezwolic na uzywanie pseudonimow?

Witek
http://www.trimen.pl/witek/