Autor: Andrzej Ledwig (andrzej.ledwig_at_zak.com.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 11:09:10 MET

> A nie mozna w outlooku ustawic wielu uzytkownikow (lub chociaz
> roznych ustawien jednego uzytkownika) na raz? Nie wiem, bo nigdy
> nie uzywalem. Jesli nie mozna, to zmienilbym klienta poczty, a jesli
> mozna, to radzilbym poczytac help.

Jeden użytkownik może jednocześnie sprawdzać kilka kont i z tych kont wysyłać pocztę. Jeżeli nie wskaże konkretnego konta, to listy są wysyłane
z konta domyślnego (definiowanego przez użytkownika) W Outlooku może ewentualnie ustawić tzw. tożsamości zabezpieczone hasłem
i dla danych tożsamości skonfigurować dane konta pocztowe. Wtedy, jeżeli dla jednej tożsamości skonfigurujemy tylko jedno konto to nie będzie raczej możliwości pomyłki - wiemy do której tożsamości się logujemy

Przepraszam za odpowiedź w 'niechemicznym' temacie - mam nadzieję że to ostatni raz :).

Andrzej