Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 10:51:51 MET

> przeoczylem ustawienia O utlooka, a tu juz znalazl sie "uprzejmy",
> ktory mnie oraz innych straszy b anem i obraza.

Nie "uprzejmy", ale listowner Chemfana, wiec ma prawo do zwrocenia uwagi, zwlaszcza, ze ostatnio byla dluga dyskusja na temat zasad uzytkowania listy a archiwum wypadaloby przejrzec przed pisaniem do Chemfana.

> Mysle, ze uwage o
> podpisach mozna bylo podac w nieco bardziej uprzejmy sposob.

Moze faktycznie Andrzej sie troch zagalopowal z tymi "smarkami", niemniej jednak rozumiem, ze sie wkurzyl i nerwy mu puscily. Sam jestem zwolennikiem "twardej reki". Nie miej wiec pretensji do niego, tylko do siebie, ze zlamales reguly, a za to dostaje sie niestety po łbie. Po prostu dostosujcie sie do zasad i wszystko bedzie OK.

 **Propozycja pod dyskusje dla bywalcow listy i Andrzeja:**

Wymaganie podpisywania sie jakims tam imieniem i nazwiskiem moznaby zlagodzic. Kazdy moze przeciez podpisac sie falszywym imieniem i nazwiskiem i nikt nie bedzie tego w stanie sprawdzic. Po co wiec tworzyc "martwe prawo"?? Moze zatem zezwolic na uzywanie pseudonimow?

Witek
http://www.trimen.pl/witek/