Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 14:53:12 MET

> Witku !!!! Na Boga!!!!
> Nie wiem jak Ty (i jak reszta listowiczow), ale ja mam dosc "Baranin",
> "Slowikow", "Dlugich", "Chudych" i "Pryszczatych".

Dla mnie prawde mowiac to bez znaczenia czy ktos sie podpisze "Chudy" czy Jan Dzwon. Wazne zeby pisal z sensem. Wielu autorow "normalnych" ksiazek pisuje pod pseudonimami i nikomu to nie przeszkadza.

A kazdy moze wysylac listy podpisujac sie Stefan Sekowski i bedzie sie z nas smial w kulak, bo niby jak mu udowodnimy, ze on sie tak nie nazywa? Chociaz na 99% bedzie do pseudonim.

Witek
http://www.trimen.pl/witek/