Autor: krzychu (waran_at_robak.vlo.torun.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:00:04 MET

> Nie "uprzejmy", ale listowner Chemfana, wiec ma prawo do zwrocenia
> uwagi, zwlaszcza, ze ostatnio byla dluga dyskusja na temat zasad
> Wymaganie podpisywania sie jakims tam imieniem i nazwiskiem
> moznaby zlagodzic. Kazdy moze przeciez podpisac sie falszywym
> imieniem i nazwiskiem i nikt nie bedzie tego w stanie sprawdzic. Po co
> wiec tworzyc "martwe prawo"?? Moze zatem zezwolic na uzywanie
> pseudonimow?

Witam!
Coz calkowicie zgadzam sie z moim Przedmowca, ze imie i nazwisko mozna sobie wymyslic na poczekaniu a i tak jego prawdziwosci nie da sie zweryfikowac. Moge jedynie zapewnic, ze Krzysztof to moje prawdziwe imie, a IMHO forma "Krzychu" jest spotykana i dopuszczalna. Z wyrazami szacunku

                                        Krzychu (Czarnecki z Torunia)