Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 08:13:10 MET

Czesc,

Czy ktos z szanownych Kolezanek i Kolegow zajmuje sie moze prdukcja oleju napedowego z oleju rzepakowego? Sprawa jest taka iz powstaje w mojej miejscowosci wytwornia tego typu paliw i czlowiek ktory ma to prowadzic nie jest za bardzo oswiecony w tym temacie. Ja zreszta tez nie, zajmuje sie chemia kwantowa. Moja dotychczasowa wiedza ogranicza sie do schematu produkcji. Problem jest w utrzymaniu parametrow. Jesli ktos moglby mi sluzyc swoja rada, bede dozgonnie wdzieczny.

Jurek

Do You Yahoo!?
Send FREE video emails in Yahoo! Mail!
http://promo.yahoo.com/videomail/