Autor: Maciej Cisek (m.cisek_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 09:58:16 MET

> witam
> Czy zna ktoś dobrą stronę o pirotechnice, najlepiej po polsku.
> pozdrawiam
> Jotas

Znam dwa adrsy tego typu stron:

http://www.republika.pl/pirotomaniak/

http://www.republika.pl/fire99/

Nie mialem czasu im sie jeszcze przyjzec, wiec nie recze za ich merytoryczna zawartosc.

Tak na marginesie, nie mialem jeszcze okazji przywitac sie z uczestnikami listy, choc jestem cichym "podczytywaczem" toczacych sie tu sporow od niemal dwoch lat.

Jestem studentem Wydzialu Chemii na U.J. w Krakowie, moje zainteresowania oscyluja w kierunku chemii kwantowej i zastosowania w niej obliczen numerycznych, choc narazie moja wiedze w tym temacie musze okreslic slowem: amatorstwo.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam,

Maciej Cisek
cisek_at_chemia.uj.edu.pl