Autor: Pawel Malinowski (pamal_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 20:37:19 MET

Czy ktos moze wie jak domowym sposobem zdemineralizowac nasza wspaniala wode kranowa.
Chodzi mi o nawilzacze powietrza na kaloryferach, do ktorych lejac zwykla wode po kilku dniach trzeba wymieniac bibule. A stosowanie kupowanej w sklepie albo nawet destylowanej wlasnym sumptem jest dla mnie czystym zbytkiem ;-)
pozdrawiam
Pawel Malinowski

PS Przepraszam za brak polskich znakow, ale nie obsluguje... PM