Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 10:51:56 MET DST

Bedac w Danii spotkalam bardzo dziwne slodycze - podobno tradycyjny przysmak skandynawski - z dodatkiem chlorku amonu. Przysmak jak na moj gust byl obrzydliwy, no ale o gustach sie nie dyskutuje...Ciekawi mnie natomiast, czy ktokolwiek zetknal sie z chlorkiem amonu, jako dodatkiem smakowym? Ja dotychczas trwalam w przekonaniu, ze sluzy on wylacznie do lutowania. Karolina Onderko (wiecej o mnie na stronie http://mailbox.tuniv.szczecin.pl/~karond)