Autor: Maciej Połyga (fungi_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 17:00:15 MET DST

Shalom!

To mój pierwszy post na listę, więc wypadałoby się przedstawić. Nazywam się Maciej Połyga, mam 21 lat. Mieszkam w Poznaniu i studiuję na tutejszej Politechnice kierunek /technologia chemiczna/ o specjalności /inżynieria procesów chemicznych/. Od razu zaznaczam, że wybrałem takie studia świadomie i z zamiłowania, a nie z przymusu z drugiego naboru ;) Za parenaście dni zacznę III rok studiów i choć przedmioty stricte chemiczne mam już za sobą, to z przyjemnością wzbogacę swą wiedzę o tej "klasycznej" chemii. Mam również nadzieję, że na liście pojawiać się będą tematy bardziej "technologiczne", czy też inżynierskie. "Może tyle o sobie na początek", że tak zacytuję klasyka. Zresztą to i tak najdłuższy post, jaki dotychczas tu przeczytałem. Pozdrawiam i do nóg padam.
Nara

--

                    Maciej Połyga alias Fungi
                          Happy Amiga User

Marcin Daniec, artysta kabaretowy, wzial slub! Wiecej info:
http://rozrywka.interia.pl/id/wdnia/plotki/www/artykul&w=173086