Autor: natala (naaataaaliaaa_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 05:17:07 MET DST

mam do wykonania pewne zadanie dotyczace syntezy zwiazku organicznego (czteroweglowego) z prostych zwiazkow org ( nie wiecej niz 2 at wegla) i zwiazkow nieorganicznych.  bardzo chcialabym wiedziec czy ktorys z dyskutantow moze mi polecic jakas literature w ktorej znalazlabym przystepnie wytlumaczone mechanizmy takich styntez. czy moze ktos moglby mi powiedziec jak przedluzac lancuchy weglowe??? z gory dziekuje

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]