Autor: Pawel Hoszowski (hoszowsk_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 20:11:06 MET

natala wrote:
>czy moze ktos moglby mi powiedziec jak przedluzac lancuchy weglowe???

W programie Reakcje znajduja sie metody rozbudowy (przedluzania) lancucha weglowego. Oznaczone sa jako vvv w pliku BAZA1.REA (przeszukasz notatnikiem, itp.) Ne chce mi sie teraz robic wyciagu, ale mysle ze znajdziesz tam co najmniej 30 metod (a moze 60 ?).
Program (v.2.3) znajduje sie na Chemfanie w dziale Oprogramowanie. Wersja Shareware (v.2.55) jest np. w http://organika.interia.pl Zresztą nic nie szkodzi aby się na Chemfanie znalazła (bez opłaty chodzi jako freeware całkiem dobrze).

Paweł Hoszowski

FAKTY >> pelne, sprawdzone, najszybsze >> http://fakty.interia.pl/