Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 16:54:35 MET DST

> Poza słowami uznania, następujące uwagi:
> 1. Przestawiłbym kolejność 2 rzędów w tabeli - najpierw temp.
> topnienia, potem wrzenia.

Zrobilem tak celowo, bo z doswiadczenia wiem, ze najczesciej poszukuje sie dla danej cieczy wlasnie temp. wrzenia, natomiast temp. topn. jest znacznie mniej istotna w wiekszosci przypadkow.

>2. W kilku przypadkach zamiast nazwy
> polskiej wstawiony jest akronim, czasami niezgodny w dodatku z nazwą
> polską.

Chodzilo mi o ograniczenie szerokosci tabeli, ktora i tak jest juz za szeroka, dlatego zamiast dlugich nazw wolalem dac skrot. Po najechaniu myszka i odczekaniu chwili powinna wyskoczyc podpowiedz z nazwa.

>3. Używasz głównie nazw zwyczajowych (słusznie, moim zdaniem) Proponowałbym więc n-butanol zamiast (a jeszcze lepiej - obok)
> 1-butanolu.

 Postaram sie to jakos zmienic lub uzupelnic.

> Poza tym w paru przypadkach pominąłeś numerację
> podstawników w wersji angielskiej (np. 1,4-dioksan - dioxane,
> 1,2-dichlorobenzen - dichlorobenzene)

>4. Literówka: Benzwodnik octowy

Poprawie.

Serdecznie wszystkim dziekuje za sugestie i uwagi. Postaram sie je uwzglednic. Jakby co, to piszcie.

Witek
http://www.trimen.pl/witek/