Autor: Karol Pilorz (PILORZ_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 11:17:58 MET DST

Hej,
> Szukacie własności rozpuszczalników?
> Kliknijcie tu: http://www.trimen.pl/witek/ciecze/
>
> Komentarz mile widziany.

Wszyscy chwala i slusznie, ale mnie brakuje jednej, drobnej informacji - warunkow w ktorych dane wielkosci zostaly zmierzone. Pewnie w wiekszosci przypadkow jest to cisnienie atmosferyczne i tzw. temperatura pokojowa czyli 25oC, ale dla gestosci np. amoniaku warunki sa zapewne inne.
Marzyloby mi sie takze zrodlo danych, ale tu juz wkraczamy na sliski teren praw autorskich.

Milego dnia,
Karol

     |                     dr Karol Pilorz                          |
     | Zaklad Fizyki Chemicznej ( Chemical Physics Dept.)           |
     | Wydzial Chemii UMCS      ( Chemical Faculty, MCS University) |
     |    pl. M.Curie-Sklodowskiej 3, 20-031 Lublin, POLAND,        |
     |        fax: (48-81) 5333348, 5333669; tel. 5375614           |