Autor: Ewa K. Andersen (ewaa_at_topsoe.dk)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 15:11:16 MET

> wydaje mi sie, ze nie ma co sie ogladac na przemysl...on zawsze bedzie
sie
> kierowal prawami rynku...lepiej spojrzmy na to z egoistycznego puntku
> widzenia. Jesli inni chca sie truc, to prosze bardzo....ale ja wole
uzywac
> surowcow najwyzszej jakosc dla mojego organizmu.

Coraz trudniej takie nabyc, nawet to co oferuja w nielicznych sklepach ze zdrowa zywnoscia niekoniecznie jakosciowo odpowiada temu co bylo np. 100 lat temu.

przypuszczam, ze zarcie dostepne dla zwylkych ludzi bylo duuzo gorszej jakosci niz teraz...ludzie umierali rowniez wczesniej

pomysl tylko o rzeczach, ktorych wtedy nie wiedzioano...solanina w ziemniakach, grzybnia w zbozu, nadgnite mieso zaprawiane suto majerankiem, ktory zabija ten odor...

Ewa K.Andersen