Autor: Ewa Lukowska (ewluko_at_ibib.waw.pl)
Data: Fri 27 Oct 2000 - 21:48:02 MET DST

Onegdaj Andrzej Ledwig napisal(a):

>czasowym.
>
>Z tego co napisalas w swoim internetowym CV wynika, ze zajmujesz sie
>analityka,
>tak wiec na szczescie odpada problem wydzialania produktu reakcji ;-)))
>
>Nie napisalas, czy te roznice barw dotycza tego samego testu, czy tez kilku
>roznych

Kilku roznych.
Chodzi o opisanie roznic w odczytywaniu. Dzieki wszystkim, ze odpowiedzieliscie, musze sie nad tym teraz zastanowic, porozwazac i powymyslac...

> [...]
>- tradycyjnie buraczkowa, lecz przy bardzo wysokim pH jest ponownie b e z b
>a r w n a )

>reakcji osiaga po jakims czasie plateau, a druga to kontrolowana kinetycznie
>i wtedy szybkosc reakcji (powstawania barwnego produktu) osiaga maksimum, a
>potem maleje? W tej kinetycznej barwe nalezy "lapac" w maksimum, a w term.
>barwe "lapie" sie od chwili osiagniecia plateau?
>
>Niestety, nie znam odpowiedzi na te pytania. Ale wydaje mi sie, ze w
>przypadku tego
>plateau oraz maximum nalezy raczej mowic o stezeniu danego produktu w

Tak, to prawda. Pokrecilo mi sie.
Tym niemniej moj promotor narysowal bardzo dziwne wykresy. Jedno z plateau, a drugie stale rosnace. Jakos trudno mi sobie wyobrazic coz to moze stale rosnac...

Teraz bede myslala, a to moze dlugo potrwac :-)) A moze wcale nie....

Pozdrawiam,
Ewa