Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 21:35:50 MET DST

> "dyskusji" na liscie, majac cicha nadzieje - ze ktorys z listowiczow,
> nastolatek, uczen I lub II klasy, nie obarczony zakazami, nakazami bo
> jeszcze do tego nie doszedl, nieskazony nauka - mi staremu cos podpowie

Naprawde sadzisz, ze poczatkujacy uczen ze szkoly sredniej poradzilby sobie z takim problemem? Bo mi sie wydaje, ze albo musialby miec duzo szczescia albo byc geniuszem, a najlepiej jedno i drugie, w przeciwnym razie bedzie mial po prostu za mala wiedze, a juz raczej na pewno niewystarczajaco rozwiniety aparat matematyczny, aby moc sobie poradzic z takimi problemami - sam brak "skazenia" dotychczasowymi wysublimowanymi teoriami nie wystarczy.

> PS. Andrzej K. Jezeli poprzez sprowokowanie tej dyskusji naruszylem
> "n-etykiete listy", przepraszam

Nie wiem jak innym, ale mi sie pewne aspekty tej dyskusji podobaja (spuszczam zaslone milczenia na kwestie Agatki... ;)) i dlatego uwazam, ze mogloby byc ich wiecej na Chemfanie. Jak dotad bowiem w przewadze byly raczej przyziemne i proste zagadnienia typu gdzie zdobyc karbid, co zaczyna byc troche nudne, jednakze moj punkt widzenia moze byc troche wypaczony, gdyz sila rzeczy jestem na liscie jako jej kreator od samego poczatku, a to juz jest ok. 5 lat.
Tak wiec IMHO nic zlego sie nie stalo. :)

AK