Autor: Dr Marcin (pyroman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 08:50:21 MET DST

> Sprawdz ile kosztuje w katalogach firm sprzedajacych odczynniki, moze nie
> jest taki drogi, wowczas bys sobie kupil.
>
> Ja chcieć wykonać bomba. Ja potrzebować odczynniki. Ja pewna śmierć
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA :))) - śmieszne - widze że na pirotechnice to sie za bardzo nie znasz

> Po pierwsze potrzebuje nadprzewodnik do doświadczenia z lewitacją a nie do
zrobienia jakiejś bomby
( takimi rzeczami zajmowałem się wcześniej i mi sie troche już to znudziło ) . A ja po prostu mam ochote sprawdzić czy mój wójek mówi prawdę czy nie. Sądzi on bowiem że jest możliwe wykonanie w
> "domowych" warunkach substancji która wybuchałaby po setknięciu się ze
światłem.
> Czy to jest możliwe?
>
> Oczywiście że jest możliwe jeżeli jakimś cudem otrzymasz w ciemności i od
razu nie wybuchnie : podchloryn amonu lub jodek azotu ( to już łatwiej ) lub podchloryn hydrazyny lub nadchloran metylu to taki związek wybuchnie jeżeli go wystawisz na słońce

Marcin Matusiński
pyroman_at_poczta.onet.pl