Autor: Paweł (bezdi_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 06:29:12 MET DST

> jezeli masz jakis pomysl to daj znac chetnie taki nadprzewodnik kupie
lub zamienie
 > na cos innego

>Sprawdz ile kosztuje w katalogach firm sprzedajacych odczynniki, moze nie
>jest taki drogi, wowczas bys sobie kupil.

Ja chcieć wykonać bomba. Ja potrzebować odczynniki. Ja pewna śmierć HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA :))) A na poważnie to wiem że na pewno są firmy które rozprowadzają odczynniki chemiczne ale ze względu na to że mieszkam w małym mieście i nie mam zbyt często możliwości opuszczenia go nie mam też pojęcia gdzie mógłbym je (katalogi) dostać.
Nasza nauczycielka chemii wie ale mi nie powie ze względu na to że domuśla się ze chodzi tu o pirotechnikę. A ja po prostu mam ochote sprawdzić czy mój wójek mówi prawdę czy nie. Sądzi on bowiem że jest możliwe wykonanie w "domowych" warunkach substancji która wybuchałaby po setknięciu się ze światłem.
Czy to jest możliwe?

Z góry dzięki za pomoc.

Paweł Olszewski
bezdi_at_poczta.fm