Autor: Dorota Majda (dorotam_at_tg1.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 12:31:40 MET DST

Na poczatku powinnam sie przedstawic: mam na imie Dorota i jestem tzw. nowa na tej liscie.
Szukam obecnie sposobu na ilosciowa analize skrobi.Problem jest taki: przywoza kukurydze, a ja mam sprawdzic ilosc skrobi zawarta w niej. Metoda, ktorej szukam polega na rozlozeniu skrobi na cukry proste i analizie tych prostych cukrow.
Poniewaz moja specjalizacja jest fotochemia to prawde mowiac nie mem pojecia jak to zrobic. Czy ktos wie?
Pozdrawiam
Dorota