Autor: Karol Pilorz (PILORZ_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 15:38:02 MET

Hej,
Czy ktos moze wysluchal tej audycji? Ja sie zrobilem ostatnio nerwowy i jak facet zaczal nadawac o pozytywnej energii wody zrodlanej, ktora jest tracona gdy wydobywa sie te wode rura z podziemnego zbiornika to wylaczylem radio. Entuzjazm pani redaktor tez byl dobijajacy. Ciekaw jestem czy mialo to zwiazek z magnetyzerami wody i poliwa. Z powodow podanych powyzej nie uslyszalem tego slowa w audycji. Byla mowa o jakiejs technologii Gardnera (?). Moglem przekrecic nazwisko.
Milego dnia,
Karol

| dr Karol Pilorz |
| Zaklad Fizyki Chemicznej ( Chemical Physics Dept.) |
| Wydzial Chemii UMCS ( Chemical Faculty, MCS University) |
| pl. M.Curie-Sklodowskiej 3, 20-031 Lublin, POLAND, |
| fax: (48-81) 5333348, 5333669; tel. 5375671 |