Re: [WINNT] czy .zip 11gb to przesada?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy .zip 11gb to przesada?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 28 Mar 2024 13:13:11 +0100
W dniu 27.03.2024 o 07:56, Adam pisze:
Dnia Tue, 26 Mar 2024 19:44:02 +0100, Animka napisał(a):

W dniu 26.03.2024 o 11:45, Adam pisze:
Dnia Mon, 25 Mar 2024 19:44:31 +0100, Animka napisał(a):

W dniu 24.03.2024 o 22:42, PiteR pisze:
in <news:utq5b5$li6$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(a):
Nie udaje mi sie spakowanie takiego dużego folderu z jpg png i
txt "zip is not a valid archive"
Chciałbym nie kopiować tego miliona pliczków z ssd na hdd.
Wolałbym żeby hdd sobie spokojnie pisał ten wielki zip.
Czy plik zip ma jakies ograniczenia?
w10x64 gpt ntfs

Wszystko ma swoje ograniczenia. Z ZIP jest taka sytuacja, że on
się bez przerwy rozwija i wciąż wychodzą nowe wersje. Początkowo
miał ograniczenie do 4 GB. Zostało ono zniesione w wersji 4.5
wydanej w 2001 roku. Nie wiem czego używasz i jaką wersję ZIP to
wspiera. Jeśli chodzi o wbudowaną w Windows obsługę ZIP, to
ograniczenie 4 GB było w XP, od Win7 już go nie było. Możliwe też,
że problem nie jest związany z rozmiarem.
aha dzięki

Widać używałem zbyt starego programu.
Teraz użyłem najnowszego i spakował poprawnie.

https://freecommander.com/pl/zarys-2/

Jest gdzieś bezpłatny nowszy WinRar?

WinRar jest na licencji shareware.
Może to jest dla niektórych dziwne ;) ale można go pobrać ze strony
producenta.

No nie wiem. Ja mam stary, do ktorego key trzeba było wpisać.

Jednak sprawdze czy jest coś nowego darmowego.

Ten stary spisuje się bardzo dobrze jak na moje potrzeby, więc może go zostawię.

--
animka