Re: [WINNT] czy .zip 11gb to przesada?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy .zip 11gb to przesada?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 24 Mar 2024 23:44:54 +0100
Dnia Sun, 24 Mar 2024 21:42:32 GMT, PiteR napisał(a):

> in <news:utq5b5$li6$1$grzegorz@news.chmurka.net>

> aha dzięki
>
> Widać używałem zbyt starego programu.
> Teraz użyłem najnowszego i spakował poprawnie.
>
> https://freecommander.com/pl/zarys-2/

Dodam jeszcze od siebie, że zdarza mi się pakować bazy danych SQL celem
skrócenia czasu transferu, bo bywa, że siedzę na LTE.
Niejednokrotnie są to zbiory po kilkadziesiąt czy kilkaset GB po
spakowaniu.
Z tym, że pakuję w mniejsze paczki dla transferu ftp i częściej używam
7-zip aniżeli zip. Czasami też RAR - w zależności od zawartości paczki.

--
Pozdrawiam.

Adam