Re: [WINNT] Jak używacie HDR?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak używacie HDR?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 17 Mar 2024 15:45:47 +0100
Dnia Sat, 16 Mar 2024 20:04:47 GMT, PiteR napisał(a):

> in <news:ut4qe9$37d$1$grzegorz@news.chmurka.net>

> Obraz HDR mi się nie podoba czy znam temat czy nie znam tematu i
> doczytanie nic tu nie zmieni.
>
> Na szczęście da się HDR wyłączyć w Windows i telewizor sam sie nie
> przełacza na HDR. Nie widziałem za to opcji wyłączenia HDR gdy oglądam
> YouTube na telewizorze. Na szczęscie mam jeszcze kontrolę nad
> Windowsem.

> Dla mnie nie są potrzebne. Stoczyłem walkę żeby wyłączyć HDR.

> Niech sobie wykupi YouTube premium będzie miał HDR lub 60 klatek/s.

> Szukam poparcia, że HDR ludziom też nie się podoba

> [...]

Chyba mylisz coś, co ludzie nazywają "HDR" robiąc dziwne fotki z dziwnymi
kolorami z rzeczywistym zastosowaniem HDR w fotografii do zmiany
rozpiętości dynamiki, czyli aby śawiatła nie były przepalone i aby w
cieniach było widać szczegóły.

Może Cię to zaskoczy, ale odpowiedniki HDR były używane już od dziesiątków
lat w fotogramii analogowej.

--
Pozdrawiam.

Adam