Re: [WINNT] Jak używacie HDR?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak używacie HDR?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 14 Mar 2024 21:41:01 GMT
in <news:usvm4f$1qtn2$1@dont-email.me>
user szopen pisze tak:

> Jak kupujesz Portera też się dziwisz, że jest mocny i ciemny?

Jakbym kupował kiedykolwiek portera to też nie lubię,
że jest mocny i ciemny i śmierdzi wódką.

> Może poczytaj co robi i do czego służy HDR?

Co robi poczytałem, do czego służy nadal nie wiem?

1. do oślepiania telewidza
2. do pałowania się fotografów
3. do wkurwiania w telefonie Czy włączyć HDR? tak/nie
4. do tego samego co 60 klatek/s czyli hgw po co
żeby ludzie na yt szybciej chodzili? żeby upload dłużej zajmował?
żeby słabsze kompy gubiły klatki?

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne