Re: [WINNT] Jak używacie HDR?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak używacie HDR?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 16 Mar 2024 18:11:28 GMT
in <news:ut4c6h$mel$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Coś mi się wydaje, że szopen ma rację i nie wszyscy tutaj
> rozumieją czym właściwie jest HDR i zawężają do jakiegoś
> szczegółu.

Szopen ma rację jak każdy co ma narząd do siedzenia.
Każdy ma swoją.

HDR weszło na YouTube a niewielu ludzi go potrzebuje.
HDR weszło do telewizorów a niewielu ludzi go potrzebuje.
HDR weszło do smartfonów a niewielu ludzi go potrzebuje.

Pokazało się w aparatach to pac przełączyli na HDR.

Nie potrzebuję dynamiki płyty CD wolę słuchać .mp3
Tak samo nie potrzebuję dynamiki HDR wolę oglądać zwykły obraz.
piątego koła u wozu też nie potrzebuję.

Na szczęście znalazłem sposób jak to obejść zablokować.

--
Piter