Re: [WINNT] pobieranie sterowników

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pobieranie sterowników
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 20 Jan 2024 02:06:31 GMT
in <news:yvsp1nder3ug.1ozjtyorzar9q$.dlg@40tude.net>
user Adam pisze tak:

> Ale o czym Ty właściwie piszesz?
> Jaki "sterownik tylko dla zarejestrowanych firm"?
> Masz na myśli np. coś jak niestandardowy firmware Sierra?

żeby pobrać pakiet .zip sterowniki win10 do komputerka
trzeba być zarejestrowaną firmą współpracującą.

dzwonią na podany telefon i weryfikują.

> Czego szukasz?
> Sterownik do komponentu płyty głównej, czy dodatkowej karty?

no najbardziej mi zależy na sterowniku chipset do płyty głównej.
ale to zabawa, eksperymenty. Komputerek nie potrafi wygenerować
obrazu 2160p na HDMI to dla mnie stracił dużo.

--
Piter