Re: [WINNT] pobieranie sterowników

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pobieranie sterowników
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 20 Jan 2024 00:31:10 +0100
Dnia Fri, 19 Jan 2024 22:18:34 GMT, PiteR napisał(a):

> in <news:uoeoh7$pgm$1$grzegorz@news.chmurka.net>

> Właśnie potrzebuję sterownik co jest tylko dla zarejestrowanych firm i
> tak sobie myślę czy microsoft coś by dopasował w zamian.

Ale o czym Ty właściwie piszesz?
Jaki "sterownik tylko dla zarejestrowanych firm"?
Masz na myśli np. coś jak niestandardowy firmware Sierra?

Czego szukasz?
Sterownik do komponentu płyty głównej, czy dodatkowej karty?
Jakiej?
Pod jaki OS?
Podaj co szukasz oraz podaj VEN i DEV - może się coś znajdzie.

--
Pozdrawiam.

Adam