Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 9 Apr 2022 16:37:23 +0200
Dnia Sat, 9 Apr 2022 16:28:57 +0200, Ewa napisał(a):

> Tak było i jest ustawione. Mimo to USB - ani sam port, ani tym bardziej
> wpięty pendrajw nie są widoczne.

Podejrzewam że nie zainstalowałaś w maszynie wirtualnej Guest Additions.
Pokop w tym temacie. To zestaw dodatkowych możliwości maszyny w pliku
iso, podpinasz go pod wirtualny napęd analogicznie jak to robiłaś z
plikiem instalacyjnym XP, odpalasz maszynę i uruchamiasz/instalujesz ten
iso. Coś mi chodzi po głowie że masz do tego specjalną opcję w
Ustawieniach czynnej maszyny.
--
Jacek
I hate haters.