Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 9 Apr 2022 13:23:56 +0200
Dnia Sat, 9 Apr 2022 11:50:29 +0200, Ewa napisał(a):

> W VB błąd się nie pokazał i zaczęła się instalacja XP - szła do momentu
> pytania o Klucz, którego nie mam. Zdaje się, że jednak będę musiała
> odnaleźć moją płytkę z instalatorem XP, podłączyć napęd DVD, zrobić
> obraz ISO i powtórzyć instalację.
Bez sensu. Użyj podczas instalacji pliku  który zassałaś tego klucza
który jest związany z twoją płytką CD. Na 90% zadziała, klucze nie są
przypisane do płytek.  Jak nie zadziała, to dostaniesz ode mnie taki
klucz który zawsze działa (oczywiście piracki:). Ewentualnie,  możesz
zripować twoją płytkę na komp (tzn. zgrać ją jako plik iso) i podpiąć
ten plik do wirtualnego napędu do zainstalowania, wtedy to już twój
klucz zapasuje na 100%.

> Podczas instalacji XP postępowałam tak, jak kiedyś przy normalnej
> instalacji. Miałam wątpliwość czy formatować te 10 GB przydzielone do
> VM, ale sformatowałam jako NTFS. Mam tylko nadzieję, że nie użyło do
> tego miejsca zajętego przez moje pliki w Win 10. _Jak to sprawdzić?_
Miejsca zajętego napewno nie :) Użyło miejsca wolnego.

--
Jacek
I hate haters.