Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 8 Apr 2022 22:24:18 +0200
Dnia Fri, 8 Apr 2022 21:08:31 +0200, Ewa napisał(a):

> Chciałabym jeszcze raz spróbować od początku, ale nie wiem jak usunąć
> to co zrobiłam, tak żeby VB było "puste".
> Jak to zrobić, co i skąd usunąć?

Dla uproszczenia usuń tą maszynę wirtualna i załóż nową. Tak jest
najprościej. Co do instalki XP to nie potrzebujesz fizycznego CD-ka ani
płyty CD. W sekcji Pamięć, tam gdzie ustawiasz parametry maszyny
wirtualnej, wybierz (kliknij) wirtualny napęd optyczny i ustaw jako jego
parametr ten obraz iso XP-ka który leży u ciebie na dysku twardym. Potem
wystartuj maszynę wirtualną, maszyna zachowa się tak jakby to było
butowanie z płyty CD, tzn. zgłosi się instalator i dalej poprowadzisz
instalację jak w normalnym trybie. Po przejściu etapów instalacji w
końcu ci wystartuje wirtualny XP. Jak już go będziesz miała, możesz
odmontować plik instalacyjny XP od wirtualnego napędu CD.
--
Jacek
I hate haters.