Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 8 Jul 2021 22:35:32 +0200
Dnia Thu, 8 Jul 2021 13:59:53 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Windows Update powinien zasugerować instalację IE11. WMP o ile wiem nie ma
> aktualizacji.

> Jak chcesz. Dla mnie jest dużo wygodniejsze jak Windows sobie te poprawki
> sam zainstaluje i wykona ten jeden czy dwa restarty. Szkoda czasu na
> chodzenie po dziwnych stronach i szukanie zbiorów poprawek niewiadomo co
> zawierających.

Grzegorzu, jak zainstaluje starą wersję, to będzie trzy dni robił poprawki
i klnął na wielokrotne restarty. Albo w ogóle nie ruszy z poprawkami.
Przynajmniej tak było, jak nieco ponad rok temu u klienta próbowałem
podnosić Win7 na kilku starych kompach.

Colnet: możesz skorzystać z WSUS Offline:

https://download.wsusoffline.net/

Najwyższa wersja ściągająca poprawki dla Win7 to 11.9.1

--
Pozdrawiam.

Adam