Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Thu, 8 Jul 2021 12:43:09 +0200
Colnet <januszp366@gmail.com> napisał(a):
Zostałem poproszony o aktualizację Windows dla laptopa Asus K53SJ.
Zaproponowałem Windows 10, ale ta osoba stanowczo to odrzuciła. Jak się
doczytałem dla tego laptopa fabryczna wersja to Home Premium. Natknąłem
się w sieci na wersję :
pl_windows_7_home_premium_with_sp1_x64_dvd_u_676540.iso. Jako że od ponad
10 lat pracuję na systemie Linux nie jestem na bieżąco z Windowsami. Mam
więc pierwsze pytanie:
Jakie numerki wynikłe z samej instalacji mają: Windows Media Player i
Internet Explorer ?

IE8, WMP12. Ale jakie ma to znaczenie?

Teraz sprawa główna - Aktualizacje systemu.
Jak wiadomo koniec supportu dla Win7 to 14 styczeń 2020. W sieci
znalazłem zbiór poprawek, ale okazało się że są one do końca 2016 roku.
Brakuje więc 4-ch lat poprawek. Podobno jest jakieś narzędzie które ściąga
wszystkie poprawki.

Windows Update

Chciałbym zintegrować te poprawki (wszystkie) z
systemem, ale trzeba je najpierw ściągnąć - nie pytam jak zintegrować bo
to akurat umiem zrobić. Proszę o pomoc w zdobyciu wszystkich poprawek.

Dlaczego nie chcesz pozwolić systemowi żeby sam sobie zaciągnął poprawki? Po co szukasz zbiorów poprawek?

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/