Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Fri, 16 Jul 2021 20:20:59 +0200
heby <heby@poczta.onet.pl> napisał(a):
Sumaryczny czas od momentu zainstalowania Win7 w jakiejś wczesnej wersji

Mowa jest o normalnej ludzkiej instalacji Win7 SP1, wcześniejsze wersje nikogo nie obchodzą.

do momentu kiedy update nie znajduje poprawek: 3-4 doby komputera non-stop włączonego. Niezliczona ilość restartów, co najgorsze te restarty blokują update, więc komputer spędza ten czas na nic-nie-robieniu, czekajac sobie wesoło w idle. Bywa, że update się zawiesi w połowie i bez reczęgo kopnięcia w dupę nie pójdzie dalej.

Opisujesz jakieś skrajne przypadki. Dla dobra nauki zrobiłem eskperyment i postawiłem Win 7 na wirtualce z jednym rdzeniem. Poprawki instalowały się 5 godzin i były 4 restarty. Zostały jeszcze 3 poprawki kończące się niepowodzeniem, ale to pewnie bez związku z samym WU.

Ten sam algortym podobno jest w Win7, więc 3 doby można uznać za wielki sukces MS.

Nie ma żadnych 3 dób.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/