[WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Pozostałe poprawki do Win7 SP1 64 PL
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Thu, 8 Jul 2021 03:18:39 -0700 (PDT)
Zostałem poproszony o aktualizację Windows dla laptopa Asus K53SJ.
Zaproponowałem Windows 10, ale ta osoba stanowczo to odrzuciła. Jak się
doczytałem dla tego laptopa fabryczna wersja to Home Premium. Natknąłem się w
sieci na wersję : pl_windows_7_home_premium_with_sp1_x64_dvd_u_676540.iso. Jako
że od ponad 10 lat pracuję na systemie Linux nie jestem na bieżąco z
Windowsami. Mam więc pierwsze pytanie:

Jakie numerki wynikłe z samej instalacji mają: Windows Media Player i Internet
Explorer ?

Teraz sprawa główna - Aktualizacje systemu.

Jak wiadomo koniec supportu dla Win7 to 14 styczeń 2020. W sieci znalazłem
zbiór poprawek, ale okazało się że są one do końca 2016 roku. Brakuje więc 4-ch
lat poprawek. Podobno jest jakieś narzędzie które ściąga wszystkie poprawki.
Chciałbym zintegrować te poprawki (wszystkie) z systemem, ale trzeba je
najpierw ściągnąć - nie pytam jak zintegrować bo to akurat umiem zrobić. Proszę
o pomoc w zdobyciu wszystkich poprawek.