Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 10 Nov 2017 16:06:44 +0100
Pat w news:5a0598ff$0$648$65785112@news.neostrada.pl
[............]
Natomiast co do grab any media w FF problem polega na tym, że wersja,
którą podałeś, wymaga nowszego FF, a takowego nie mogę już zainstalować
na moim starym 32bitowym WinXP.

ff 52.4.1esr zawsze mozesz zainstalowac na xp, to ostatnia dobra na xp wersja --> https://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all/ wszystko co w linii esr ukaze sie w przyszlosci i bedzie < ff 53 mozesz na xp instalowac. mam 52.4.1esr, GAM najnowszy 6.1.7.7 chodzi bez problemu (ale: bez watpienia nalezy zastosowac pewien myk dla rozszerzen, wklepac pewne dwa pliki, bedzie koniecznosc to "sie" napisze, btw: chyba juz tutaj o tym pisano)

Znalazłam jakiś GAM [...]
Niewiele jednak wychodzi. W przypadku filmu z YT, mogę go w okienku
zobaczyć. Nie udało mi się na razie nic do niego ściągnąć.
Natomiast w przypadku rtmp, czyli filmiku z BBC, pokazuje się napis:
"I found nothing", a skanowanie pokazało po chwili:
application/x-javascript
http://emp.bbc.co.uk/emp/dashjs/2.6.0-6/dash.all.min.js
application/x-javascript
http://emp.bbci.co.uk/emp/bump-3/bump-3.js
application/javascript
http://static.bbci.co.uk/frameworks/demi/0.10.1/sharedmodules/demi-1.js
text/html
http://emp.bbc.co.uk/emp/SMPj

bo z tymi wydrukami po scanning, to trzeba juz czujniej dzialac, zeby cos z tego zrozumiec, dlatego pisalem, ze to ostateczna deska r.