Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Sat, 11 Nov 2017 12:58:36 +0100

Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości
news:ou6mjn$m5k$1@node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości news:5a06ce1b$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
Teraz najechałam także na pierwszy z powyższych linków.
W Moje dokumenty\Downloads pojawił się plik blankv2.mp4,
ale wyświetla się czarny ekran.

Bo taki jest, zobacz na długość pliku, tam nie było czego zakodować.
Jest czarne i milczące.
Widziam długość, a także nazwa "blank" to sugerowała.
Napisałam jednak o tym, bo w poprzednim poście o tym nie
napisałam i nie zaznaczyłam wyraźnie, który link miałam na myśli.
Ale ten drugi, chociaż dłuższy i o innej nazwie też się wyświetla
jako czarny ekran.
Chyba jeszcze czegoś brak żeby wyświetlać, a co ważniejsze
ściągać, filmiki rtmp, takie, jak te z BBCLearning.

Pozdrawiam
Pat