Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 10 Nov 2017 12:14:39 +0100
Pat w news:5a056e69$0$662$65785112@news.neostrada.pl
[............]
Muszę jednak zaznaczyć, że na razie nie korzystałam jeszcze
z dodatkowej strony, którą mi podałeś, czyli:
http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/video16.html
Wczorajsze kłopoty zajęły mi trochę czasu.:-(
Zrobiłam to teraz. Myślałam, że tam będzie więcej do
ustawiania/próbowania.
Dodałam i zaznaczyam SRT, ale niczego to nie zmieniło.
Nie powstał nawet plik .srt.

czyli masz to samo, co ja - IDM raczej nie widzi osobnego pliku napisow na serwerze yt [jesli sa]. A jesli video juz ma wtopione przez kogos napisy - IDM sciagnie je, bo sciagnie video :)

- ściąganie z YT z napisami wtopionymi chodzi przy pomocy 4K

sciaga dwa pliki do laptopa i dopiero w laptopie wtapia [jesli tak 4kdown. skonfigurujesz], mozesz to podejrzec.

- ściąganie z YT z napisami w pliku .srt chodzi przy pomocy 4K lub JD2.

jesli na serwerze leza dwa pliki osobno, video i srt.

Pozostają mi próby z grab any media w FF.

z grab any media jest tak, jak pisalem: albo od razu pokaze adres pliku video [ew. i napisy], albo zmusi do klawisza scanner, a to jest juz dlubanina, aczkolwiek niekiedy moze sie przydac taka mozliwosc