Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Fri, 10 Nov 2017 13:18:10 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a058a25$1$15210$65785112@news.neostrada.pl...

Bardzo Ci dziękuję za wszystkie wyjaśnienia zawarte w tym
i poprzednim poście.
Ja traktowalam pojęcie "napisy wtopione" wyłącznie z punktu
widzenia użytkownika "końcowego" - albo można je wyświetlić
w YT razem z filmem (czyli wg mnie są wtopione), albo nie można.
I jeśli nie można, to dobrze, że jakimś narzędziem (np.DownSub.com)
można je otrzymać w postaci pliku .srt, bo niektóre odtwarzacze,
a może teraz już wszystkie, pozwalają takie napisy oglądać razem
z filmem już poza YT.

Nigdy w poruszane przez Ciebie i innych w tym wątku kwestie
nie wchodziłam tak głęboko. Nie było mi to potrzebne, poza tym
nie mam do tego podstaw. Ale bardzo dziękuję jeszcze raz, przede
wszystkim Tobie i Kol.Grzegorzowi Niemirowskiemu, a także
innym uczestnikom tego wątku, za wszelkie porady i wyjaśnienia.
Bardzo dużo przy tej okazji się dowiedziałam.
A co najważniejsze, mam już narzędzia pozwalające mi na korzystanie
z filmików do nauki jęz. angielkiego w sposób dla mnie optymalny.

Natomiast co do grab any media w FF problem polega na tym, że wersja,
którą podałeś, wymaga nowszego FF, a takowego nie mogę już zainstalować
na moim starym 32bitowym WinXP. Zatem może to wychodzić inaczej
u Ciebie, a inaczej u mnie.
Znalazłam jakiś GAM pasujący do mojego FF i zainstalowałam.
Niewiele jednak wychodzi. W przypadku filmu z YT, mogę go w okienku
zobaczyć. Nie udało mi się na razie nic do niego ściągnąć.
Natomiast w przypadku rtmp, czyli filmiku z BBC, pokazuje się napis:
"I found nothing", a skanowanie pokazało po chwili:

application/x-javascript
http://emp.bbc.co.uk/emp/dashjs/2.6.0-6/dash.all.min.js

application/x-javascript
http://emp.bbci.co.uk/emp/bump-3/bump-3.js

application/javascript
http://static.bbci.co.uk/frameworks/demi/0.10.1/sharedmodules/demi-1.js

text/html
http://emp.bbc.co.uk/emp/SMPj

Na razie tyle.
Kupię IDM, natomiast z 4K bedę korzystała w postaci okrojonej.
Mam jeszcze w zanadrzu JD2. No i oczywiście DownSub.com.

Pozdrawiam
Pat