Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 27 Jan 2014 17:41:56 +0100
Dnia 27 Jan 2014 13:33:44 GMT, pueblo napisał(a):

> No nie jest to jakiś rozwijany projekt. Wykłada to zbyt dużo powiedziane
> - w GUI nie widać po prostu polskich liter, ale wszystkie pliki i
> katologi są prawidłowo pakowane. Skrajny przypadek plik, katalog
> zaczynający się od pl literki - wtedy nazwa w oknie programu jest pusta,
> ale widać, że coś tam jest bo w tym wierszu jest data, rozmiar i atrybut
> - no i oczywiście plik, czy katalog po wypakowaniu ma oryginalną nazwę,
> więc dla mnie to żaden problem. Czasami mi sie przydaje ten paker

U mnie mając foldery i pliki z polskimi diakrytykami w nazwie radośnie się
wziął i wyłożył. XXI wiek mamy. Jeżeli w 2011 roku autor sobie nie potrafił
poradzić z taką kwestią, to może niech się za pisanie programów nie bierze.
:)

[ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a                        ]