Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Jan 2014 13:33:44 GMT
Witaj Przemysław Ryk, 27 sty 2014 w
news:125blytdeat9m$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info napisałeś/aś:

> Chciałem sprawdzić tego Nano Zipa, ale wybacz - skoro wykłada się na
> nazwie folderu, która zawiera polskiego diakrytyka, to ja mu z pewną
> taką oziębłością wskazuję miejsce, gdzie ma wylądować (czytaj - w
> koszu). :)
No nie jest to jakiś rozwijany projekt. Wykłada to zbyt dużo powiedziane
- w GUI nie widać po prostu polskich liter, ale wszystkie pliki i
katologi są prawidłowo pakowane. Skrajny przypadek plik, katalog
zaczynający się od pl literki - wtedy nazwa w oknie programu jest pusta,
ale widać, że coś tam jest bo w tym wierszu jest data, rozmiar i atrybut
- no i oczywiście plik, czy katalog po wypakowaniu ma oryginalną nazwę,
więc dla mnie to żaden problem. Czasami mi sie przydaje ten paker