Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 23 Jan 2014 08:58:08 +0100
Dnia Wed, 22 Jan 2014 13:07:36 +0100, Marek napisał(a):

> nie wiedziałem że tak znacząco poprawiono współczynnik kompresji w
> systemowym zipie - u mnie nadal róznica jest od kilku procent do
> kilkuset (głównie jest kilkaset procent) - mi naprawdę robi róznicę 20GB
> a 2GB

Tak różowo, to nie jest. Zrobiłem mały test pakowania 31 926 820 869 bajtów
danych, na które składało się 5748 różnego rodzaju plików, głównie w
formatach: AI, BMP, DOC, DOCX, EPS, INDD, JPG, PDF, PSD, TIFF. Każdorazowo z
ustawieniem maksymalnej kompresji. Wyniki:
- ZIP: 22 516 213 521 bajtów
- RAR 5.0: 19 416 482 664 bajtów
- 7-zip: 12 745 042 998 bajtów

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]