Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 Jan 2014 22:58:06 +0100
Dnia Tue, 21 Jan 2014 22:45:52 +0100, Piotr C. napisał(a):

> Hmmm, leży u mnie plik zip prawie 3GB zrobiony (z pewnością total
> commanderem, bo nic innego nie używałem) pare lat temu - masa plików w
> tym nazwy w unicode. Zero problemu. Być może nie obsługuje większych
> rarów, ale zip jak najbardziej :)  No nie kłóce się więcej, po prostu
> osobiście nie używam nic zewnętrznego odkąd wprowadzono kompresję do
> Norton Commandera poprzez skrót alt-F5/F6 jakoś w poł. lat 90. :)

Mnie w sumie też ten sposób wystarcza, choć w Total Commanderze jako packer
mam podpiętego 7-zipa. Jak mam coś wystawić, to nie ma problemu, jak mam
odpakować - też raz dwa i po problemie. :D

[ - Men do things for women without expecting sex.                         ]
[ - Those would be men who just had sex.       (The Big Bang Theory 01x02) ]