Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 Jan 2014 19:48:06 +0100
Dnia Mon, 20 Jan 2014 09:26:23 +0100, Piotr C. napisał(a):

> Robi tylko zip, ale jeśli mówimy o robieniu nowego archiwum - po co coś
> innego? Utrudniać - wymagać aby odbiorca posiadał równiez ruskiego rara?
> W czasach jak wchodził rar to była jakaś różnica, te 2-3% lepsza czy
> gorsza kompresja to była kwestia czy plik się zmieści na dyskietce czy
> nie. A teraz? Po ch.... sie pytam rar, 7z i inne pseudo-standardy?

7-zip AFAIR nie ma problemów z archiwami większymi niż 2GB. I owszem, zdarza
mi się dostawać dostęp do źródłowych materiałów w tego rozmiaru i większych
paczkach. Wiem, że można robić wieloczęściowe archiwa ZIP, tyle tylko, że
niejednokrotnie zleceniodawcy się nie chce pieprzyć z taką zabawą. Wystawia
zestaw materiałów w jednej paczce, podsyła jeden link do FTPa i wio.

(ciach…)

[ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że     ]
[ owszem - może. Realista - że będzie.                (znalezione w necie) ]