Re: Bierne korzystanie z facebooka?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun, 24 Mar 2013 23:11:12 +0100

W dniu 2013-03-24 09:49, Quaint pisze:
> A już myślałem, że ktoś tu umie czytać ze zrozumieniem.

> Ale to załamało mnie zupełnie. Gdzie to wyczytałeś? Gratuluję umiejętności
> wyciągania wniosków.
> No cóż, brak matematyki na maturze przez tyle lat robi swoje.
>
> Z mojej strony to koniec tematu. Nie mam sensu tego ciągnąć.

Przeczytałeś moją odpowiedź ze zrozumieniem?
Nie widzisz w niej logicznej sprzeczności?
Nie zauważyłeś, że "musiałem" popełnić logiczny błąd? zabrakło "tak"
przed spójnikiem "jak". To widać na pierwszy rzut oka.
Piszesz coś o braku matematyki na maturze?
Co tu ma matematyka? Logiki w brew pozorom uczą na kierunkach również
humanistycznych, wiedziałeś o tym? I to na studiach...