Re: Bierne korzystanie z facebooka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 11:16:56 +0100

W dniu 23.03.2013 23:46, Grzegorz Niemirowski pisze:

> Nic do nocnika automatycznie nie trafia. Nikt nikomu nie każe wrzucać na
> FB danych osobowych

No FB każe akurat. Podobnie jak Google. Oczywiście fizycznie da się
kłamać i pewnie nikt do tego nie dojdzie, że profil jest fikcyjny, jak
się umiejętnie nakłamie. Mi to tam wisi, bo ja mam tylko lekką paranoję
i nie w zakresie informacji o mnie. Dlatego, czego chyba nie
rozpoznałeś, moja wypowiedź o nocniku była nieco ironiczna.

> ani uruchamiać podejrzanych aplikacji.

To się często dzieje akurat mimochodem.

--
Przemysław Adam Śmiejek