Re: Bierne korzystanie z facebooka?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun, 24 Mar 2013 22:07:42 +0100

> Nic nie zrozumiałeś z dyskusji. Nie chodzi o czy to jest jakaś moda albo
> komu dobrze albo nie. Część treści ma ograniczony dostęp i wymaga
> rejestracji. Nic z tym nie zrobisz. Dyskutować można tylko nad tym, czy
> ta rejestracja mimo wszystko może jednak nie jest taka straszna.
> Napisałem tylko tyle, że zakładając konto i nie publikując samemu nic, a
> jedynie czytając, ryzyka żadnego wielkiego nie ma.
Bo ja jestem , albo starej daty, albo buntownik z natury ;)
Jest zapewne wielu z podejściem takim jak ja (no mam nadzieje :) ), że
nie rejestruje się bo to ktoś tego chce i już.
Oczywiście nic z tym nie zrobię, nawet nie zamierzam.
Masz rację, fakt rejestracji jako sama czynność to straszna nie jest.