Re: net use w windows 8

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue, 05 Mar 2013 18:54:41 +0100

W dniu 2013-03-05 14:38, Jacek W. pisze:
> Użytkownik "MarkPunk" <markpunk_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> No niby tak, ale dlaczego CMD uruchomione w kontekście admina wykonuje
> poprawnie np. dir na zmapowanym dysku, którego net use w tym samym
> kontekście nie pokazuje?
> To właśnie jest nie do pojęcia.
> Z drugiej strony tyle już nagrzebałem w rejestrze, że wszystko mogłem
> zepsuć.
Coś mieszasz. Sprawdź coś takiego, na jednym kompie. User admin mapuje dysk
z: jako coś (1). User (2) mapuje dysk z: jako cos innego. A teraz czy system
coś buknie? Nie - to sprawa usera. Ani admin ani user nie zobaczą 2ch, tylko
swoje. A to czy masz prawa do mapowania, to bajka inna.... wersja systemu.

> To oznacza, że w Win8 user Ziutek z prawami administratora jest
> traktowany jak Ziutek z ograniczonym dostępem w XP - dobrze dedukuję?

Kafelki mi nie odpowiadają, produkowanie software pod to to zazwyczaj
porażka. Kończy się na ograniczeniu funkcjonalnści. Sprawdziłem posługując
się wersjami programów (przed i po przeróbce (przenosinach)).
Patrząc na system 8 i jego nowe podejście, to sądzę, że taki Kaczyński miał
rację, przed kompami siedzą idioci, którym wystarczy tylko piwo i stronki z
gołymi babami.

--
Artur
0 weeks 0 days 8 hours 11 minutes 32 seconds and 490 milliseconds.