Re: net use w windows 8

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Tue, 05 Mar 2013 21:13:48 +0100

W dniu 2013-03-05 18:54, artiun pisze:

> Kafelki mi nie odpowiadaj膮, produkowanie software pod to to zazwyczaj
> pora偶ka. Ko艅czy si臋 na ograniczeniu funkcjonaln艣ci. Sprawdzi艂em pos艂uguj膮c
> si臋 wersjami program贸w (przed i po przer贸bce (przenosinach)).

Ja mam pod r臋k膮, czyli na pasku zada艅 te potrzebne programy. A do
kafelk贸w, czyli Start-u wchodz臋 jak mi jaka艣 mniej u偶ywana aplikacja
jest potrzebna (n. Uruchom, Us艂ugi, Odzyskiwanie plik贸w itd.). Na
pulpicie mam sw贸j膮 ulubion膮 tapet臋, troch臋 skr贸t贸w program贸w, Kosz,
Komputer...

> Patrz膮c na system 8 i jego nowe podej艣cie, to s膮dz臋, 偶e taki Kaczy艅ski mia艂
> racj臋, przed kompami siedz膮 idioci, kt贸rym wystarczy tylko piwo i stronki z
> go艂ymi babami.

To zale偶y co kto lubi. Czyta膰, czy ogl膮da膰 go艂e baby. Jego komputer
przecie偶.

--
animka